ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ


Λίγο πριν το διάλειμμα και το παιχνίδι, ως βιωματική δράση ολοκλήρωσης της ενότητας  "Παιχνίδια" του μαθήματος της Γλώσσας, καταγράφηκαν τα λαχνίσματα

Και επειδή οι καιροί  αλλάζουν και τα παιχνίδια επίσης, οι μαθητικές ομάδες δημιούργησαν ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ  ΚΡΕΜΑΛΑ με θέμα τον "Τομ Σόγερ", βιβλίο με το οποίο ασχολήθηκαν στο πρόγραμμα Φιλαναγνωσίας.




0 σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.